وبلاگ

خرازی ارزان قیمت

لوازم خرازی بسیار متنوع هستند و یکی از دغدغه های اغلب افراد خرید لوازم خرازی ارزان قیمت است. ما در این مقاله به معرفی لوازم خرازی پرکاربردی می پردازیم که قیمت بسیار مناسبی هم دارند. در ادامه با فروشگاه خرازی گلستان همراه باشید.

فروشگاه خرازی

خرازی شغلی است که در آن لوازم مورد نیاز خیاطی و هنرهای دستی مانند گلدوزی، ملیله دوزی، منجوق دوزی، روبان دوزی و غیره به فروش می‌رسد. خرازی ها می توانند به صورت عمده یا خرده فعالیت کنند. افرادی که به شغل خرازی روی می آورند باید از صبر و حوصله کافی برخوردار باشند. در مغازه خرازی اجناس کوچک و زیادی وجود دارد و خراز باید در چیدن لوازم خرازی در مغازه نظم زیادی داشته باشد و بتواند به راحتی آن‌ها را در معرض دید و ارائه به مشتری قرار دهد.

خرازی ارزان قیمت

خرازی ارزان قیمت

معرفی لوازم خرازی ارزان قیمت

لوازم خرازی بسیار متنوع هستند. مخصوصا در سال های اخیر به این لیست، لوازم جدیدی اضافه شده است. برخی از لوازم خیاطی ارزان قیمت عبارتند از:
ماسوره چرخ خیاطی
ماسوره چرخ عبارت است از قرقره کوچکی که در پایه چرخ زیر سوزن و نعل و داخل ماکو قرار می‌گیرد و نخ دوم لازم را برای قلاب بخیه تامین می‌کند. ماسوره قیمتی زیر پنج هزارتومان دارد و وسیله‌ی کاربردی نیز هست.

زیپ

یکی از وسایل پرکاربرد در خرازی زیپ است. زیپ‌ها تنوع زیادی دارند و قیمتی بین ۵ تا 10 هزار تومان دارند.
دکمه
یکی دیگر از وسایل خرازی ارزان قیمت دکه است. البته قیمت این کالا خیلی در این چند سال اخیر بالا رفته است اما هنوز از کالاهای ارزان قیمت به حساب می‌آید.

پولک

پولک تزیینی دانه یا به شکل مهره است که برای تزئینات، به‌ویژه تزئین پوشاک، کفش و حتی جواهر به‌کار می‌رود. پولک در ابتدا فلزهای براق ساخته می‌شد،اما امروزه غالباً از پلاستیک تولید می‌شود.
پولک‌ها ممکن است به سطح چسبانده شوند و یا گاهی دوخته شوند. همچنین برخی پولک‌ها تراش‌ها و سطح‌های متفاوتی دارند تا زوایای بازتاب آن‌ها افزایش یابد. پولک ها یکی دیگر از لوازم خرازی پرکاربرد هستند و قیمت آن بسیار ارزان است.
وسایل بافتنی
یکی دیگر از لوازمی که در فروشگاه های خرازی به فروش می رسد وسایل بافتنی است. وسایل بافتنی می تواند شامل انواع کاموا، دستگاه های بافت، قلاب بافتنی و میل بافتنی باشد. قیمت وسایل بافتنی نسبت به سایر لوازم معرفی شده بیشتر است اما همچنان در دسته لوازم خرازی ارزان قیمت قرار می گیرد.
کش
کش نیز از جمله لوازمی است که در فروشگاه های خرازی به فروش می رسد. کش ها انواع مختلفی دارند که عبارتند از: کش های لباس، کش های خیاطی و … .
یکی دیگر از دسته بندی هایی که برای کش در نظر گرفته می شود دسته بندی کش براساس نوع جنس، رنگ، عرض و … است. قیمت کش نیز ارزان است و می تواند بین 10 تا 30 هزار تومن متری باشد. البته بعضی از کش ها وجود دارند که به دلیل کیفیت بالا ممکن است قیمت بیشتری داشته باشند.

خرازی ارزان قیمت

خرازی ارزان قیمت

خرازی ارزان قیمت آنلاین

امروزه با توجه به علاقه مردم به اینترنت و خرید آنلاین، اغلب خرازی ها به صورت آنلاین نیز خدمات ارائه می دهند. ما در فروشگاه خرازی گلستان تمام وسایل خرازی را با قیمت بسیار مناسب به مشتریان خود ارائه میدهیم. کیفیت تمام لوازم مرغوب است و شما بدون نگرانی می توانید خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *